кошница 0,00 лв. (0)
0886 720 768

Връщане и замяна

Уважаеми клиенти,

ПРЕДИ ДА ПОРЪЧАТЕ ДРЕШКИ, МОЛИМ ДА РАЗГЛЕДАТЕ ВНИМАТЕЛНО ТАБЛИЦАТА С РАЗМЕРИ КЪМ ИЗБРАНИЯ ОТ ВАС АРТИКУЛ. ВСЯКА ТАБЛИЦА Е КОНКРЕТНО ПОПЪЛНЕНА ЗА СЪОТВЕТНАТА ДРЕШКА. РАЗМЕРИТЕ СА ПОСОЧЕНИ В СМ И СА ИЗМЕРЕНИ В НЕРАЗТЕГЛЕНО СЪСТОЯНИЕ. НАЙ ЛЕСНО ЩЕ ПРЕЦЕНИТЕ, АКО ПРЕМЕРИТЕ СХОДНА ВАША ДРЕХА И ДА СРАВНИТЕ С РАЗМЕРИТЕ В ТАБЛИЦАТА.

При възникнали несъответствия или проблеми с доставените стоки, моля не се притеснявайте да се свържете с нас, за да уточним и решим проблема.

тел. 0885 514 577 - всеки делничен ден от 9.30ч. до 18.00ч.
e-mail: kosara.bg1@gmail.com - по всяко време

Проблем с пратката

При получаване на пратката, молим при нарушена цялост на опаковката да ни сигнализирате преди да подпишете документа от куриерската фирма. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата и изготвяне на протокол, който удостоверява констатираното нарушение. Ако приемете пратка без да предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

Замяна или връщане

Можете да замените стоки за друг размер или друг артикул от наличните в сайта. За целата е нужно да се свържете с нашия офис по телефон или на имейл, за да уточним детайлите. Необходимо е, ако искате нов артикул, да го заявите по обичайния ред, като нова заявка. Ако цената на новия артикул е различна от доставения Ви стар, молим да приложите в обратната пратка касовия бон от първата доставка.
Важно условие при връщане или замяна:
- запазена цялост на фабричната опаковка и етикет
- стоката не трябва да е прана, гладена,употребявана, сглобявана
- без повреди от неправилно сглобяване или пробване
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания Косара си запазва правото да върне стоката на клиента без предупреждение.
Всички разходи по връщането са за сметка на клиента, а при замяна и в двете посоки, според тарифите на избрания от него куриер.
За тези клиенти, за които локацията на нашите физически магазини е удобна, могат да заменят или върнат стоката директно в избран от тях магазин, като за целта е необходимо да представят касовия бон от пратката на място.

Рекламации

При установен фабричен дефект, клиентът връща артикула за сметка на Kosara.bg, като в замяна му се изпраща друг от  същия вид, а при липса на такъв се прави замяна, съгласувана с клиента. Ако не се стигне до съгласие за замяна, се възстановява заплатената сума не по късно от 14 дни. Връщането на пари  става на посочена от клиента сметка, след проверка на върнатата стока. При неспазени условия на връщане, Косара си запазва правото да не уважи искането на клиента.

 

За клиентите ни от София и Сливен, предлагаме възможност за замяна или връщане на закупен онлайн продукт във физическите ни магазини. Това не се отнася за обемни стоки: колички, кошари, столчета и др. подобни, за които рекламациите се уреждат само онлайн.