Уважаеми клиенти,

ПРЕДИ ДА ПОРЪЧАТЕ ДРЕШКИ, МОЛИМ ДА РАЗГЛЕДАТЕ ВНИМАТЕЛНО ТАБЛИЦАТА С РАЗМЕРИ КЪМ ИЗБРАНИЯ ОТ ВАС АРТИКУЛ. ВСЯКА ТАБЛИЦА Е КОНКРЕТНО ПОПЪЛНЕНА ЗА СЪОТВЕТНАТА ДРЕШКА. РАЗМЕРИТЕ СА ПОСОЧЕНИ В СМ И СА ИЗМЕРЕНИ В НЕРАЗТЕГЛЕНО СЪСТОЯНИЕ. НАЙ ЛЕСНО ЩЕ ПРЕЦЕНИТЕ, АКО ПРЕМЕРИТЕ СХОДНА ВАША ДРЕХА И ДА СРАВНИТЕ С РАЗМЕРИТЕ В ТАБЛИЦАТА.

При възникнали несъответствия или проблеми с доставените стоки, моля не се притеснявайте да се свържете с нас, за да уточним и решим проблема.

тел. 0885 514 577 - всеки делничен ден от 9.00ч. до 17.00ч.
e-mail: kosara.bg1@gmail.com - по всяко време
Адрес за кореспонденция и връщане на пратки: гр. Сливен, кв. "Българка" бул. "Стефан Стамболов" бл.73, маг. "Косара" 

"Здравец 8'' ЕООД, следва законоустановените стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Комисията за защита на потребителите в България.

Адресът на електронната платформа за онлайн решаване на потребителски спорове е: http://ec.europa.eu/odr

Проблем с пратката

При получаване на пратката, молим при нарушена цялост на опаковката да ни сигнализирате преди да подпишете документа от куриерската фирма. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата и изготвяне на протокол, който удостоверява констатираното нарушение. Ако приемете пратка без да предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

Замяна или връщане

Имате право да върнете или замените стока закупена онлайн в рамките на 14 дни от получаването на пратката. Задължително условие, за това съгласно Наредба Н - 18 / 2006 г. е да приложите получения с пратката касов бон (оригинал), който остава на съхранение в архива на магазина. При желание за замяна или връщане е нужно:
1. Да ни информирате за решението си за отказ от онлайн покупката си по един от следните начини: да се обадите на тел.0886 720 768, да попълните стандартен формуляр за отказ тук или да използвате нашата форма за обратна връзка в страница Контакти.
2. Ако правите замяна, трябва да си направите нова поръчка с желания артикул от сайта, като в полето за коментар отбележите номера на старата ви поръчка и че това е замяна към нея. Новата поръчка ще тръгне към вас веднага, щом получим стоката, която заменяте.
3. Ако желаете възстановяване на пари за цялата или част от стойността на пратката е необходимо да ни посочите банкова сметка, по която да ви възстановим сумата в 14 дневен срок от получаване на уведомлението за отказ, освен ако не получим физически върнатите продукти или същите са увредени.

Важно условие при връщане или замяна:
- запазена цялост на фабричната опаковка и етикет
- стоката не трябва да е прана, гладена,употребявана, сглобявана
- без повреди от неправилно сглобяване или пробване
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания Косара си запазва правото да върне стоката на клиента без предупреждение.
Всички разходи по връщането са за сметка на клиента, а при замяна и в двете посоки, според тарифите на избрания от него куриер.

Рекламации

При установен фабричен дефект, клиентът връща артикула за сметка на kosara.bg, като в замяна му се изпраща друг от  същия вид, а при липса на такъв се прави замяна, съгласувана с клиента. Ако не се стигне до съгласие за замяна, се възстановява заплатената сума не по късно от 14 дни. Връщането на пари  става на посочена от клиента сметка, след проверка на върнатата стока. При неспазени условия на връщане, Косара си запазва правото да не уважи искането на клиента.

 

Обръщаме внимание на нашите клиенти от София и Сливен, че поради нормативни съображения, поръчки направени онлайн и получени от куриер се връщат или заменят по реда за продажби от разстояние, изложен по-горе на тази страница. Поръчки направени онлайн, но получени и платени в наш физически магазин се заменят или връщат в същия търговски обект в 14 дневен срок от покупката.

Последна редакция 23.09.2019 г.